Charline in California

Graduation en alles wat erbij hoort ||laatste maand


Blog nummer 10 alweer, wat betekend dat dit maand 10 is. De laatste volledige maand. Mijn eenna laatste blog. Nog ietje meer dan twee weken en ik ben weer in mijn oude vertrouwde kikkerlandje. Ik heb er toch wel weer zin in hoor.


In mijn vorige blog zei ik dat track helemaal over was voor mij. Maar tot mijn verbasing mocht ik naar League finals! Dit is zeg maar met alle scholen op ons niveau uit de omgeving. Er waren dus 6 scholen. Ik deed de 100m en heb een peroonlijk record gezegt. 15.03 op de 100m. Ik ben dit soezien van een 16/17naar een 14/15 seconden gegaan, dus dat was wel heel erg leuk!


Ook ben ik deze maand weer naar het strand gegaan. Ik ging met Cynthia en haar familie deze keer. We hebben een zandkasteel gebouwd en schelpen gezocht hahah. Daarna hebben we wat marshmallows geroosterden zijn we weer naar huis gegaan.


Twee weken hebben we ons jaarboek gekregen. Veel dikker dan op mijn oude middelbare school hahah. Het is hier gewoon om mensen die je kent of mee praat er in te laten schrijven. Ik heb zo'n beetje elke dag mijn jaarboek mee en 8 paginas zijn al volgeschreven. Echt super leuk om te lezen!


Ook ben ik met cynthia en haar moeder naar een buffet geweest voor lunch. Zo veel keuze hahah maar erg lekker. Daarna zijn we gaan winkelen voor een graduation dress. Ja ja school is vorige week afgelopen. We hadden twee dagen finals (wat echt helemaal niets voorateld) en daarna check out.


Met wiskunde hoeftte ik geen final te maken omdat ik een A heb ik die klas. Onze bio docent is niet meer op school (waarom? Geen idee) en hij heeft tegen de vervanger maar gewoon gezegd dat ik klaar ben sinds ik de enige senior ben. Student store hadden we een pizza party en we moesten verder alles schoonmaken. Economie had ik wel een final maar je mag een spiekbrief dus naja. Ik heb trouwens geen spiekbrief gemaakt want de toets was toch meerkeuzen dus dat kwam allemaal wel goed. En dan engels. Je had een final als je lager dan een A had. In het begin stond er dat je eerst alle vragen moest lezen. Aan het einde stond er dat als je alleen je naam invulde en verder niets je een A krijgt. Als je begonnen was aan de toets moest je het afmaken. Maar omdat wij uur 6 zijn wist iedereen het al.


De dag na finals was het check out dag. Alle leraren moesten het formulier tekenen en zeggen of je het vak gehaald had of niet. Daarna moest je conselor het tekenen en mocht je het school gebouwd niet meer in. We zijn hierna gaan ontbijten met een paar mensen.


Award night was de week voor graduation. Ik kreeg geen award (want heb niet de volle vier jaar gedaan hier) maar dat is okay. Ik ben wel gegaan, want Mckenzie en Cynthia kregen een award. Het was in de gymzaal en het was eigenlijk heel lang. Het was niet eens de helft van de seniors maar het duurde al 2 uur. Iedereen werd opgenoemd en wat voor award ze kregen.


En toen was graduation alweer. We hadden de dag ervoor en de dag zelf practice. Er werd verteld waar je moest zitten, hoe je moest lopen en wat er ging gebeuren. En toen woensdag was het zover. Tijdens graduation werden er speeches gegeven, de top tien (qua cijfers) werd opgenoemd & iedere senior natuurlijk. We hebben veel seniors maar het duurde niet super lang gelukkig. Het regent nooit hier, maar tijdens onze ceremony regende het wel eventje een beetje. Je moest per rij opstaan en lopen enzo. Als ze je naam noemde moest je op het podium komen. Daar kreeg je je diploma cover en je moest wat mensen de hand schudden. Je diploma kon je erna of de volgende dag ophalen. Op het einde moest je je tassle van links naar rechts verplaatsen. Ik kreeg een certificaat wat erg leuk is natuurlijk. Mijn naam is wel fout gespeld. Maar nu is het mijn amerikaanse diploma met mijn "amerikaanse" naam. Er staat Charlene ipv Charline dus ik vind het eigenlijk niet erg.


De vrijdag na graduation was het grad nite. Voor mijn omgeving is dat in Disneyland. Overdag was het park open voor iedereen, wij mochten in beide parken. Om 10 uur 's avonds gingen de parken dicht voor niet seniors. Disney adventures was tot 2 uur s nachts alleen open voor de high schools. Er waren wat parties en de meeste attacties waren open. De disney muziek door het park was veranderd in zeg maar gewone muziek. De wacht tijden waren nu veel korter. Het was echt heel erg gaaf om zo'n park (met veel meer scholen) voor jezelf te hebben. Het was echt heel gezellig en leuk!

Reacties

Reacties

irene pluim mentz

heb je blogs iedere keer met veel plezier gelezen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active