Charline in California

Springbreak & track ||maart

Maart alweer, nog minder dan 100 dagen in dit leuke land.. Ik kan het haast niet geloven. Mensen vragen me al of ik het leuk of jammer vind om terug te gaan en eigenlijk weet ik het niet. Ik wil heel graag mijn familie en vrienden weer zien, maar tegelijketijd wil ik niet dat dit eindigt.


Op school is eigenlijk niet echt wat bijzonders gebeurd. Mijn klassen zijn niet veranderd en het gaat nog steeds goed. We hadden een rally deze maand, maar het was niet zo bijzonder als de vorige twee eigenlijk. Wel is er met Track veel gebeurd deze maand. Het seizoen is begonnen en we hebben dus veel meets. De eerste meet die we hadden was op een andere school. Ik heb de 100m & 200m gerend. Ook hadden we twee home meets. De eerste meet heb ik stats gedaan. Dit is de tijden van de renners meten en noteren. De tweede meet heb ik de 100 gerend. Verder tijdens de andere meets heb ik de 100 gerend ook. Als laatste hadden we de California relays. Dit was op een zaterdag en we vertrokken 6 uur 's ochtends en waren pas om 9 uur 's avonds thuis. Hier heb ik de 4x100 & 4x400 gedaan. Dit is met vier mensen en een baton en sinds we nooit geoefent hadden deden we het toch aardig goed :). Het was een erg gezellige dag.


Als een Track & Field fundraiser zijn we naar Americas got talent geweest. Ik kan niet over de acts praten, maar ik moet zeggen dat sommige wel echt goed waren. Ik zat drie rijen achter de jury en moest dus heel actief meedoen omdat we op tv komen(waarschijnlijk). De hele tijd klappen, rechtop zitten, niet aan je haar komen(wat redelijk moeilijk is voor mij hahaha) & natuurlijk glimlachen. Het duurde 4 uur en we hebben 7 acts gezien. Sommige wel 5 keer. Voordat de audities echt begonnen moesten we oefenen en werd er van alles verteld. In die 4 uur mocht je absolute niet van je plaats af komen. Er zit zoveel werk achter, dat had ik echt niet verwacht. Het was echt gaaf om te zien.


Deze maand waren mijn gastvader en zus jarig. We zijn voor allebei de verjaardagen uit eten gegaan. Twee keer naar hetzelfde restaurant. Gelukkig hebben ze erg lekker eten daar dus dat is allemaal goed hahah.


De afgelopen week was het springbreak. Ik ben met Cynthia naar de Nescar race geweest. We hadden echt goede plaatsen en konden de hele baan zien. Het was wel echt heel luid en daar hadden we eigenlijk niet is over nagedacht. Gelukkig was de familie achter ons zo aardig om de overige oordoppen die ze hadden aan ons te geven. Dat maaktte het echt een stuk beter. Ze reden 202 rondjes dus in het midden werd het wel een beetje saai, maar het einde was wel heel spannend en er waren er een paar van de baan gevlogen. Niets serieus hoor iedereen was oke. Daarna nog even met haar stiefvader en vrienden op de parkeerplaats gebarbecued. Ook dit was erg gezellig!


Tijdens de springbreak ben ik ook met Cynthia naar haar opa en oma gegaan. Die wonen aan het strand. Dinsdag zijn we in de middag met haar oma er naar toe gereden en toen we aankwamen zijn we over het strand en de pier gelopen. Daarna kwam haar opa ook en zijn we ergens gaan eten en hebben we de zonsondergang gezien. De volgende dag zijn we naar het strand gegaan. Daarna terug voor lunch met haar oma. Ook zijn we gaan peddelboarden. Het was echt leuk en we zagen zeeleeuwen, een zeester, vissen en krabben. Echt heel gaaf! Als laatste terug voor avondeten met zijn allen en de dag en trip was alweer over.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active