Charline in California

California it is!

Na lang wachten (7 maanden) weet ik dan ook eindelijk mijn gastgezin! Dat was zeker het wachten waard want het lijkt me echt een hele leuke familie en een geweldige plek!

Ik kom volgend jaar te wonen bij een vader (60), een moeder (49) en hun dochter (17). Het lijkt me echt leuk om een zus te hebben! Ze wonen in California, een uur van Los Angeles af. Verder zijn het strand en de bergen een uur rijden.

Ze hebben veel huisdieren. Ze hebben drie honden, drie katten en drie paarden. Dit wordt voor mij wel even wennen aangezien ik nog nooit een huisdier heb gehad.

Over de school weet ik nog niet heel veel. Ik hoor waarschijnlijk als ik daar ben welke vakken en sporten ik kan kiezen en in welk jaar ik kom.

Ik moet nu alleen nog naar het Amerikaanse consulaat voor mijn visum, cadeautje kopen voor het gezin, van iedereen afscheid nemen en mijn koffer pakken. Gelukkig hoef ik niet echt dikke truien en winterkleding mee dus dat scheelt. Verder ga ik morgen nog naar Den Haag met een paar meiden die ook naar Amerika gaan.

Ik vertrek 3 augustus. Eerst drie dagen New York met een Travel Active groep en dan vlieg ik zaterdag door naar mijn gastgezin!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active